دانلود Kaspersky Total Security 17.0.0.611 Final نرم افزار امنیتی کسپرسکی آخرین و جدیدترین نسخه

شنبه 16 مرداد 1395
18:15

نرم افزار جدید Kaspersky Total Security از قوی ترین شرکت های ارائه دهنده آنتی ویروس و فایروال های کامپیوتری Kaspersky بوده و از دید خیلی از کارشناسان تحولی در نرم افزارهای این شرکت می باشد. ارائه ابزار بسیار پیشرفته پشتیبان گیری از اطلاعات با امکان زمان بندی امکانات بسیار کامل برای مراقبت والدین، بخش مرکزی کنترل سیستم برای مشاهده فعالیت کلی رایانه، پشتیبانی از ویندوز 10، امکان بهینه سازی رایانه و پاک سازی آن از اطلاعات اضافی، قابلیت پسوردگذاری بر روی درایو یا فولدر، بخش جدید مدیریت پسوردها برای ذخیره و حفظ پسوردها در مقابل Keyloggerها و ... از جمله قابلیت های این نرم افزار است.


دانلود Subway Surfers 1.57.0 بازی فرار در مترو آخرین و جدیدترین نسخه

یکشنبه 06 تیر 1395
14:24

 

یکی از بازی های جذاب و مرحله ای اندروید می باشد که احساس هیجان را در شما زنده می کند.در این بازی شما باید به جک و دوستانش کمک کنید تا از دست تبهکاران و قانون فرار کند.جک با اسکیت خود و سایر وسایلی که دارد ، سعی قصد گریختن دارد اما او به تنهایی قادر به استفاده از این وسایل نیست بنابراین به او کمک کنید تا فرار کند.در این تعقیب و گریز سعی کنید ستاره های طلایی را جمع کنید تا با کمک آن ها وسایل جدید و قوی تری بخرید.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود Angry Birds All Edition ( 2016-06-15 ) تمام ورژن های برای اندروید آخرین و جدیدترین نسخه

جمعه 28 خرداد 1395
12:40

بازی Angry Birds یا پرندگان عصبانی که مبارزه این پرندگان با دزدان (خوک ها) تخم هایشان بوده است.این بازی با قوانین جاذبه ، پرتاب اشیا ، برخورد اجسام ، زوایای پرتاب و نوع عکس العمل پرندگان و .. طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود HD Full Screen Caller ID Pro 3.3.1 نمایش تصویر کامل تماس گیرنده در اندروید آخرین و جدیدترین نسخه

دوشنبه 24 خرداد 1395
16:27

نرم افزار اندرویدی HD Full Screen Caller ID عکس بزرگ و با کیفیت تماس گیرنده را موقع دریافت تماس، ایجاد تماس، Missed Call و دریافت SMS نشان می دهد.

دانلود در ادامه مطلب


Telegram v3.10 Beta- جدیدترین و آخرین ورژن مسنجر تلگرام مخصوص آندروید همراه نسخه ویندوز

دوشنبه 24 خرداد 1395
13:58

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم! در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا بی نهایت نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا 1+ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

دانلود در ادامه مطلب


دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا