نرم افزار ارتباط گروهی در اینترنت (تیم اسپیک) - TeamSpeak 3

پنجشنبه 29 آبان 1393
18:23

تیم اسپیک (TeamSpeak) چیست؟

نرم افزار TeamSpeak امکان برقراری ارتباط صوتی (مکالمه) از طریق اینترنت را فراهم میکند. این مکالمه میتواند به صورت دو نفره، و یا به صورت یک کنفرانس گروهی باشد.

دلیل محبوبیت نرم افزار تیم اسپیک، استفاده گسترده از آن در بین طرفداران بازی های آنلاین است. افرادی که قصد دارند روی یک سرور اینترنتی مشغول بازی با یکدیگر شوند، با کمک نرم افزار TeamSpeak میتوانند هماهنگی های لازم را انجام دهند، و یا سوالات خود را از یکدیگر بپرسند.

نرم افزار تیم اسپیک امکانات خوبی برای ساماندهی و هماهنگی برای انجام بازی های گروهی آنلاین دارد. (مثل ذخیره آدرس سرور ها)

به همین دلیل هم با اینکه نرم افزارهای زیادی برای کنفرانس اینترنتی وجود دارند، اما TeamSpeak تبدیل به یک نرم افزار استاندارد برای طرفداران بازی های آنلاین گروهی شده است.

(به عنوان مثال، بیشتر افرادی که به صورت آنلاین و گروهی به انجام بازی هایی مثل کانتر میپردازند، همیشه از نرم افزار تیم اسپک برای هماهنگی و قرار گذاشتن روی سرورها استفاده میکنند)

امکانات نرم افزار TeamSpeak آنقدر گسترده است که از آن میتوان برای برقراری کنفرانس های کاری نیز استفاده کرد. سرورهای قدرتمند این نرم افزار، امکان اتصال صدها کاربر همزمان در یک کنفرانس را فراهم میکند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.


بازیابی رمز عبور شبکه های اجتماعی Social Password Decryptor 4.6

جمعه 09 آبان 1393
18:17

 

نرم افزار رایگان Social Password Decryptor ابزاری مناسب برای بازیابی کلمه عبور برای شبکه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و غیره می باشد، این برنامه می تواند نسبت به کشف و بازیابی رمزهای عبور همه شبکه ها و سایت های اجتماعی ذخیره شده توسط مرورگرهای وب و مسنجرها از جمله فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، کروم، GTalk و غیره به شما کمک کند، بعد از بازیابی شما می توانید پسورد ها را در قالب فرمت های HTML / XML / TEXT / فایل CSV ذخیره کنید.


دانلود LINE Free Calls & Messages 4.7.1 جدیدترین نسخه نرم افزار لاین اندروید

پنجشنبه 08 آبان 1393
19:12

 

آخرین نسخه نرم افزار مسنجر لاین Line اندروید

 

توجه : نسخه مخصوص کامپیوتر نیز از ادامه مطلب قابل دانلود است

 

 

در این پست از سایت میهن دانلود قصد معرفی یک نرم افزار فوق العاده با اینترفیس بسیار زیبا که می توان آن را جایگزین کامل نرم افزار Viber دانست را داریم . LINE Free Calls & Messages نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد . در لیست کشورهای تحت ساپورت این نرم افزار ، نام کشور عزیزمان ایران هم به چشم می خورد .


گشت و گذاری مخفی در اینترنت Platinum Hide IP v3.3.9.2

جمعه 18 مهر 1393
10:42

 

نرم افزار Platinum Hide IP یک برنامه کاربردی در زمینه مخفی کردن آی پی حقیقی شما و گذار مخفیانه در اینترنت و در نتیجه در امان ماندن از نفوذ هکر ها و حفاظت از هویت شما می باشد ، همچنین با این قابلیت می توانید اقدام به ارسال ایمیل های ناشناس ، رفتن به سایت هایی که آی پی شما را مسدود کرده اند استفاده کنید ، نرم افزار مخفی کردن آی پی را از سایت  دریافت کنید.

 

قابلیت های نرم افزار :

- گشت و گذار مخفیانه در اینترنت

- حفاظت از هویت اصلی شما و جلوگیری از نفوذ هکر ها

- انتخاب IP یک کشور به دلخواه و بررسی آی پی مورد نظر

- ارسال ایمیل ناشناس از طریق پست الکترونیکی همانند جیمیل ، هات میل ، و غیره

 

- رفتن به سایت هایی که آی پی شما را مسدود کرده اند


نرم افزار مشاهده آنلاین تلویزیون و رادیو ChrisTV Online! 10.60 Premium Edition

یکشنبه 13 مهر 1393
18:43

 

توسط نرم افزار ChrisTV Online می توانید بیش از ۱۸۰۰ شبکه تلویزیونی و بیش از ۶۰۰ ایستگاه رادیویی در بیش از ۱۰۰ کشور جهان را به صورت آنلاین و در محیط اینترنتی مشاهده کنید، همچنین این برنامه امکان ذخیره سازی فایل های ویدیویی ضبط شده بر روی هارد دیسک شما را دارا می باشد، آخرین نسخه این برنامه تلویزیون اینترنتی در سه حالت نمایش Full Mode و Compact Mode و Frame Mode و پخش فیلم های سینمایی به صورت HD بدون افت کیفیت  قرار داده شده است.


نسخه جدید IDM (اینترنت دانلود منیجر) - Internet Download Manager 6.21

یکشنبه 13 مهر 1393
17:59

نسخه جدید و بدون مشکل نرم افزار IDM منتشر شد!

 

بدون شک، نرم افزار IDM یا همان Internet Download Manager محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود است. محیط ساده و امکانات خوب، باعث شده تا بیش از 60 درصد کاربران دنیا از این نرم افزار برای دانلود فایل استفاده کنند.

اما مشکلی همیشگی کاربران ایرانی، غیر فعال شدن این نرم افزار است. همه کاربران ایرانی از نسخه کرک شده و قفل شکسته این نرم افزار استفاده میکنند. اما با توجه به اینکه IDM با اینترنت سروکار دارد، به راحتی متوجه کپی بودن مجوز نرم افزار میشود، و از کار می افتد!

 معرفی فعال ساز اختصاصی سرزمین دانلود برای نسخه جدید IDM :

در این مطلب، نسخه جدید IDM یعنی Internet Download Manager 6.21 را برای شما آماده کرده ایم.

به همراه این نرم افزار، فعال ساز اختصاصی سرزمین دانلود هم منتشر شده است. که میتواند IDM را رجیستر کند تا به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

 

نسخه جدید نرم افزار IDM را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


نرم افزار شناسایی دزدی از اینترنت وای فای شما SoftPerfect WiFi Guard 1.0.4

چهارشنبه 02 مهر 1393
17:40

 

نرم افزار کامپیوتری SoftPerfect WiFi Guard 1.0.4 امکان تشخیص دستگاه های متصل شده به مودم وای فای و اینترنت وایرلس شما فراهم می کند، در صورتی که گوشی و لپ تاپ به صورت غیر مجاز به وایفای شما  متصل شده باشند این برنامه نشان خواهد داد و شما با تغییر رمز مودم وایفای و وایرلس خود میتوانید از دسترسی آنها جلوگیری کنید.


اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز هفت - Internet Explorer 11 Windows 7

جمعه 17 مرداد 1393
13:21

 

 

نسخه جدید Internet Explorer مخصوص ویندوز 7 منتشر شد (ورژن 11)

 

هرچند بسیاری از کاربران حرفه ای ترجیح میدهند از مرورگرهای دیگری مثل فایرفاکس و گوگل کروم استفاده کنند، اما Internet Explorer هنوز هم بالاترین آمار استفاده را در بین تمام مرورگها دارد. دلیل آن هم چیزی نیست جز وجود اینترنت اکسپلورر در تمام نسخه های ویندوز!

 

حتی کاربرانی که از Internet Explorer فراری هستند هم بعد از نصب ویندوز مجبورند از همین مرورگر برای دانلود مرورگر مورد علاقه خود استفاده کنند.

 

در طی سال های اخیر مایکروسافت تلاش زیادی کرده تا با بهبود امکانات Internet Explorer آن را برای تمام کاربران خوشایند کند. به همین دلیل بر روی امکانات مورد علاقه کاربران سایر مرورگرها تمرکز کرده و سعی کرده است همه قابلیت هایی که کاربران مختلف به دنبال آن هستند را در مرورگر خود قرار دهد.

 

انصافا مایکروسافت در ارائه نسخه های جدید Internet Explorer موفق بوده است. در نسخه جدید، دیگر اثری از محیط خشک نسخه های قبلی نیست و سازگاری و هماهنگی آن با ویندوز بی نظیر است.

 

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر، یعنی Internet Explorer 11 در نسخه های جدید ویندوز 8.1 وجود دارد. اما نسخه قابل نصب آن بر روی ویندوز 7 به تازگی منتشر شده است.

 

اگر شما هم ویندوز 7 دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید IE یا همان اینترنت اکسپلورر 11را دانلود و نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن لذت ببرید.

 

 


دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا