نسخه دوم بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان، برای کامپیوتر - Angry Birds Star Wars II 1.5.1 PC Game

پنجشنبه 13 آذر 1393
18:59

 

همه ما، کمپانی Rovio را به خاطر بازی معروف آن یعنی پرندگان خشمگین (Angry Birds) میشناسیم.

اما شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این کمپانی تا قبل از تولید بازی انگری بردز بیش از 50 بازی دیگر تولید کرده بود. و به دلیل عدم فروش مناسب، تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفت!

مدیران Rovio که با شکست تجاری در آستانه تعطیل کردن کمپانی خود بودند، در آخرین لحظات تصمیم گرفتند آخرین بازی خود (انگری بردز) را هم منتشر کنند و سپس اعلام ورشکستگی کنند.

 اما اتفاقات بعدی بسیار عجیب و باور نکردنی بود. بازی Angry Birds به سرعت محبوب شد و در طی چند ماه میلیون ها نسخه از آن به صورت آنلاین به فروش رفت. محبوبیت انگری بردز تا جایی پیش رفت که طرفداران حتی برای خرید تی شرت ها و عروسک های بازی هم صف کشیدند. به این ترتیب کمپانی Rovio که در آستانه ورشکستگی قرار داشت، در عرض چند ماه به یکی از پولساز ترین و گران ترین کمپانی های تولید کننده بازی تبدیل شد.

در ادامه مطلب میتوانید با Angry Birds Star Wars II بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل نسخه کامپیوتری آن را دانلود کنید.

 


بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game

پنجشنبه 30 مرداد 1393
18:08

نسخه جدید بازی کرم ها (شورش) - Worms Revolution PC Game

چهارشنبه 22 مرداد 1393
1:20

 

 

 

 

وقتی در سال 1995 (یعنی 19 سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

 

مضحک ترین نکته این بازی، کاراکتر ها و موضوع آن است! قهرمان های این داستان تعدادی کرم هستند که مثل قهرمان های فیلم های هالیوودی اسلحه به دست گرفته اند و با هم میجنگند!

 

شاید همین تقابل و تضاد باعث جذابیت و موفقیت بازی Worms شده باشد. کرم های نحیفی که اسلحه های غول آسا دارند!

 

از 19 سال پیش که اولین نسخه بازی Worms منتشر شد تا به امروز، 18 نسخه از این بازی تولید شده است. و این یعنی یک موفقیت چشمگیر و جهانی.

 

در این مطلب از سایت میهن دانلود، جدیدترین نسخه از بازی کرم ها با عنوان شورش (Worms Revolution) را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

 

در بازی Worms Revolution نسبت به نسخه های قبلی، خشونت بیشتری وجود دارد. (هرچند این خشونت هم با وجود کاراکتر کرم ها خنده دار است)

اسلحه هایی که در این نسخه وجود دارند بسیار پیشرفته تر هستند و قدرت تخریب بیشتری دارند. ضمن اینکه گرافیک بازی نیز بسیار پیشرفت کرده و کاملا سه بعدی است.




دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا