دانلود بازی Bus Simulator: Ultimate 1.2.1 – شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

جمعه 02 اسفند 1398
21:56

دانلود بازی Bus Simulator: Ultimate برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

 

Bus Simulator: Ultimate 1.2.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Zuuks Games است. یک عنوان کاملا جدید و جذاب برای علاقه‌مندان به رانندگی در سطح بزرگراه و شهر؛ این بار شما وظیفه یافته‌اید که در نقش یک راننده اتوبوس شهری، مسافرین را سوار کرده و آن‌ها را به مقاصد مورد نظرشان برسانید. این بازی جدید، از سوی سازندگان Truck Simulator 2018: Europe عرضه شده که سعی می‌کند باری دیگر موفقیت پیشین خود را این بار با رائه یک شبیه‌سازی جدید تکرار کند. در این بازی، تمام سعی و تلاش سازندگان این بوده که مخاطب بتواند ارتباطی واقع‌گرایانه با دنیای شبیه‌سازی شده برقرار کند. بدین ترتیب، کلیه اتوبوس‌ها، مسیرها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و … درست مطابق با دنیای واقعی طراحی شده‌اند.

 

در این بازی شما به عنوان راننده اتوبوس وظیفه خواهید داشت که وسیله نقلیه خود را در سطح شهر به حرکت درآورده و مسافرین را سوار و آن‌ها را به مقصد برسانید. هدایت اتوبوس و رانندگی در بزرگ‌ترین شهرهای مربوط به کشورهایی همچون آلمان، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، هلند و … از جمله مهم‌ترین خصوصیات این بازی از لحاظ محیطی به شمار می‌رود. شما همچنین می‌توانید با مسئولیت‌پذیری مناسب در به اجرا گذاشتن وظایف و جابه‌جایی به موقع مسافرین، کسب و کار خود را در این حیطه شغلی گسترش داده و به عنوان یک امپراطوری بزرگ حمل و نقل در منطقه نام خود را مطرح کنید. هم اکنون می توانید بازی Bus Simulator: Ultimate را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دیار دانلود دریافت نمایید.

 


بازی خاطره انگیز Contra Evolution کنسول قدیمی آتاری و نینتندو برای اندروید

جمعه 19 آذر 1395
12:56

بازی سبک اکشن تیر اندازی کنترا که یکی از بازی های معروف کنسول قدیمی و خاطره انگیز نینتندو میکرو است این بار سیستم عامل اندروید بازسازی شده است البته با وفاداری به نسخه اصلی و این که در این نسخه دو شخصیت اضافی نیز قابل بازی کردن هستند .

گیم پلی بازی بسیار زیبا می باشد که خاطرات نوستالوژی را در ذهن شما زنده می کند.

دانلود در ادامه مطلب

قیمت: €0.74

 

منبع: دیار دانلود

 

سازنده: Konami Digital Entertainment

 

زبان: انگلیسی

 

سیستم عامل: اندورید 2.1 و بالاتر

 

پسوند: apk.

 

فعالسازی: کرک کامل

 

گوشی های تست شده: HTC Sensation


دانلود بازی Clash of Clans

جمعه 19 آذر 1395
12:41

 

 

بازی استراتژیک آنلاین Clash of Clans که هم اکنون طرفداران بسیاری در سراسر دنیا و ایران دارد ، بعد از موفقت های بسیار در سیستم عامل iOS هم اکنون برای دستگاه های نیز ریلیز شده است.

در این بازی می بایست قبلیه ی خود را ایجاد کنید و با پیشرفت آن با ساخت سرباز های مختلف به قبیله های دیگر که رئیس های آن قبیله ها افرادی مثل شما هستند که از سرتاسر دنیا وارد بازی شده اند حمله کنید و پیروز میدان باشید.

همجنین می بایست تاکتیک ذفاعی را طوری بچینید تا در صورت حمله افراد دیگر در امان باشید.

در این بازی می توانید با عضو شدن در کلن های مختلف با دوستان خود متحد شوید و به دشمنان خود حمله کنید .

بزودی کلن اختصاصی موبایل اول راه ندازی خواهد شد تا با اتحاد به جنگ دشمان برویم.

 

دانلود در ادامه مطلب

قیمت: رایگان

 

منبع: موبایل

 

سازنده: Supercell

 

زبان: انگلیسی

 

سیستم عامل: اندورید 4.0.3 و بالاتر

 

پسوند: apk.

 

فعالسازی: رایگان

 

گوشی های تست شده: HTC Sensation


دانلود Angry Birds All Edition ( 2016-06-15 ) تمام ورژن های برای اندروید آخرین و جدیدترین نسخه

جمعه 28 خرداد 1395
12:40

بازی Angry Birds یا پرندگان عصبانی که مبارزه این پرندگان با دزدان (خوک ها) تخم هایشان بوده است.این بازی با قوانین جاذبه ، پرتاب اشیا ، برخورد اجسام ، زوایای پرتاب و نوع عکس العمل پرندگان و .. طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

دانلود در ادامه مطلب


بازی کلش آف کلنز برای اندروید - Clash of Clans 7.200.12 Android

شنبه 28 شهریور 1394
11:13

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید منتشر شد! (ورژن 7.200.12)

 

بدون شک بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) در حال حاضر محبوب ترین بازی آنلاین موبایل در بین کاربران ایرانی (و حتی در سطح جهانی) است. با نگاهی به آمار دانلود بازی ها در مارکت های معتبر اندروید (از جمله Google Play) به سادگی میتوان به محبوبیت این بازی پی برد.

سبک بازی کلش، استراتژی آنلاین است. هدف بازی نیز تقریبا ساده است! شما باید دهکده خود را بسازید و آن را مجهز کنید و برای جنگ با سایر دهکده ها (و در واقع سایر کاربران آنلاین) آماده شوید!

اما رسیدن به این هدف چندان آسان نیست. جمع آوری منابع، ایجاد ساختمان ها و ابزار جنگی، و از همه مهم تر پیاده سازی استراتژی های جنگی، از جمله چالش های مقابل شما هستند.

چیزی که بازی را جذاب میکند، تقابل شما با سایر کاربران است. دهکده شما میتواند با دهکده سایر کاربران متحد شود، و یا بر علیه دهکده های دیگر وارد جنگ شود. اتحاد های این بازی معمولا بین دوستان و آشنایان خانوادگی شکل میگیرد و همین باعث افزایش جذابیت بازی میشود. حتما در بین دوستان و آشنایان شما هم افرادی وجود دارند که به صورت خانوادگی یا گروهی مشغول این بازی هستند.

از این مقدمه که بگذریم، به تازگی نسخه جدید بازی کلش برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

 

اگر شما نیز موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه 7.200.12 از بازی محبوب Clash of Clans را دانلود کنید.


دانلود Spearfishing 3D 1.6 - بازی اندروید ماهیگیری به صورت سه بعدی

یکشنبه 03 خرداد 1394
16:37

بازی اندروید Spearfishing 3D v1.6 یک بازی ماهیگیری برای اندروید است ولی اندکی متفاوت تر از آنچه که تصور میکنید. شما در این بازی مانند شکارچی ماهر باید به صید ماهی های گوناگون بپردازید. برای شکار کردن ماهی یک اسلحه نیزه انداز در اختیار خواهید داشت که می توانید به وسیله آن به سمت ماهی مختلف شلیک کرده و آنها را بزنید. وسایل لازم برای غواصی در این بازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای مثال شما می توانید از ماسک اکسیژن برای این که بتوانید مدت زمان بیشتری را در زیر آب دوام بیاورید، استفاده کنید. قابلیت استفاده از کفش های غواصی، عینک و ... نیز وجود دارد. بازی Spearfishing 3D دارای فروشگاه نیز می باشد که می توانید در آن اقدام به خرید اقلام مختلف بنمایید. در این فروشگاه ابزارهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید بازی را راحت تر پیش ببرید. برای خرید هریک از وسایلی که در فروشگاه وجود دارد به پول نیاز خواهید داشت که می توانید این پول را از طریق شکار ماهی و آبزیان به دست بیاورید. همچنین قابلیت ارتقاء دادن وسایلی که خودتان دارید را نیز خواهید داشت.


دانلود Asphalt Nitro 1.0.0c - بازی اندروید آسفالت نیترو

پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394
19:23

 

بازی اندروید Asphalt Nitro v1.0.0c که توسط کمپانی گیم لافت ارائه شده است و اکنون نسخه جدید و آفلاین آن را برای دانلود در سایت یک موبایل قرار داده ایم. گیم لافت یکی از بزرگترین کمپانی های عرضه بازی در دنیا است که تقریبا تمام کاربران نام آن را شنیده اند و بازی آسفالت نیز یکی از بازی های محبوب که توسط این کمپانی ارائه شده است. تا به امروز ورژن های مختلفی از بازی آسفالت تحت عنوان های متفاوت، عرضه شده اند و گیم لافت به تازگی اقدام به انتشار نسخه ای جدید از این بازی با نام Asphalt Nitro کرده است. در Asphalt Nitro شاهد بازی ریسنگ و مسابقات هیجان انگیز رانندگی خواهید بود که در بین ماشین های مختلف انجام خواهد شد. شما باید سعی کنید با سرعت بالاتر نسبت به رقیب هایتان، بتوانید آنها را پشت سر گذاشته و زودتر از آنها به خط پایان برسید.


بازی اندروید جی تی ای سه - Grand Theft Auto III جدیدترین نسخه

سه شنبه 15 اردیبهشت 1394
18:22

بازی اندروید Grand Theft Auto III v1.6

با گرافیک بالا به همراه تریلر و دیتا

بازی اندروید جی تی آی یا همان Grand Theft Auto III که از استودیو Rockstar ارائه شده است! یک بازی مهیج و جذاب که بی شک با آن آشنایی دارید. این بازی که به مناسبت دهمین سالگرد شرکت معروف راک استار ارائه شده است بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. نسخه های GTA در ابتدا برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر شده بود ولی با پیش رفت تلفن همراه و مطرح شدن اندروید نسخه های متعدد این بازی نیز برای گوشی و تبلت های اندرویدی ارائه شده است و حالت نوبت به این بازی رسیده است که روی اندرویدتان نصب کنید و از آن لذت ببرید.

 

لیبرتی سیتی جایی که در آن باید بازی را شروع کنید! جایی که جرم و جنایت در آن فراوان است و در آن خلافکاران از سرقت اتومبیل و جرم هیچگونه ترسی ندارند و خلاف یک امر عادی شده است! شما نیز باید در این شهر بازی را شروع کنید و از گرافیک و صدا گذاری فوق العاده جذاب آن لذت ببرید و انواع اتومبیل ها را تست کنید و با سلاح های جدید آشنا شوید. برای دانلود جدیدترین نسخه تست شده به همراه آموزش نصب و تریلر بازی با ادامه مطلب در سایت دیار دانلود همراه شوید.


بازی اندروید رانندگی در ترافیک Traffic Racer 2.1

شنبه 22 فروردین 1394
14:48

امتیاز 4.5 از 5 توسط بیش از 1.5 میلیون رای ثبت شده در گوگل پلی

دانلود Traffic Racer به روز رسانی به آخرین نسخه + پول نامحدود + تریلر

 

بازی اندروید Traffic Racer 2.1 که به یکی از پر طرفدار ترین بازی های موجود در اندروید تبدیل شده است, بازی دارای گیم پلی ساده اما اعتیادآوری است, همچنین بازی دارای حجم کم نسبت به گرافیکش است که شما را مجذوب خود خواهد کرد, Traffic Racer در بین کاربران ایرانی نیز بسیار شناخته شده است و کمتر کسی وجود دارد که نام این بازی را نشنیده باشد.

 

رانندگی در ترافیک: شما یک اتومبیل انتخاب می کنید و آماده شروع مسابقه می شوید, البته مسابقه جمع آوری سکه و لایی کشی در بین اتومبیل ها موجود در خیابان, هیجان بازی زمانی زیادتر می شود که مجبور باشید در Line مخالف رانندگی کنید, بازی در حالت مسابقه بی پایان است و شما باید رکورد بزنید, سکه جمع آوری کنید و اتومبیل های جدید بخرید یا اتومبیل خود را ارتقا دهید, یکی دیگر از سری بازی های برتر اندروید! که می توانید آخرین نسخه آن را از سایت دیار دانلود  دریافت نمایید.


بازی هیجان انگیز دونده برای اندروید The Maze Runner 1.5.7

پنجشنبه 14 اسفند 1393
19:55

بازی اندروید The Maze Runner - سبک دونده و با گرافیک بالا

 

بازی اندروید The Maze Runner که یکی از هیجان انگیزترین بازیهای اندروید است که در آن باید با سرعت بالا در جاده های پر پیچ و خم بدوید و سالم به مقصد برسید. در جاده های پر پیچ و خم اسرارآمیز برای کشف رازهای دنیای سحرآمیز عبور کنید, تلاش برای زنده ماندن در یک ماجراجویی خطرناک که هر لحظه سنگ های بزرگی از آسمان فرو می ریزند و ممکن است با شما برخورد کنند و یا چاله هایی در زمین ایجاد کنند که شما داخل آنها بیافتید, پس یکی از چند کارکتر موجود در بازی The Maze Runner را انتخاب کنید و وارد بازی شوید و برای کسب بهترین امتیاز تلاش کنید.


دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا