فتوشاپ CC آپدیت 2014 با امکان تایپ مستقیم فارسی - Adobe Photoshop CC 2014

یکشنبه 09 آذر 1393
19:50

 

نسخه آپدیت شده فتوشاپ CC منتشر شد!

 

جدیدترین نسخه نرم افزار فتوشاپ، یعتی Adobe Photoshop CC تقریبا یک سال پیش ارائه شد. به تازگی نگارش آپدیت شده این نسخه نیز منتشر شده است، و اکنون میتوانید آن را از میهن دانلود دریافت کنید.

نرم افزار فتوشاپ بدون شک محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش عکس در جهان است. اما نسخه های جدید این نرم افزار پا را فراتر گذاشته و مجموعه ای از امکانات انیمیشن سازی و طراحی 3بعدی نیز به آن اضافه شده است.

بعد از نسخه CS6، همه نرم افزارهای جدید ادوبی که با پیشوند CC منتشر شده اند، یک قابلیت مهم و مشترک دارند. و آن قابلیت Creative Cloud است. قابلیت Cloud (یا همان ابری) که این روزها زیاد درباره آن میشنویم، به معنای استفاده از فضای ذخیره سازی آنلاین برای دسترسی کاربران در سراسر دنیا به اطلاعات اشتراک گذاری شده است.

بر همین اساس، کاربران میتوانند طرح های خود را با سایر کاربران Adobe در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند. به این ترتیب شما میتوانید از نظرات سایر کاربران درباره طرح های خود باخبر شوید و از تکنیک ها و پیشنهادهای آنان برای بهبود طراحی های خود استفاده کنید.

ابزارهای یکپارچه (Integrated Tools) برای طراحی وب، از سایر قابلیت های فتوشاپ سی سی است. به این ترتیب طراحی بک گراند، بنر، و دکمه های تحت وب به راحتی و در قالب فایل های CSS قابل پیاده سازی است.

 

از سایر قابلیت های فتوشاپ CC میتوان به توسعه ابزارهای نقاشی، ابزارهای رتوش و بازسازی عکس، و اضافه شدن افکت ها و استایل های مدرن اشاره کرد.


طراحی کارت ویزیت و برچسب Print Designer GOLD 11.6.0.0

یکشنبه 25 آبان 1393
21:04

نرم افزار Print Designer GOLD ابزاری مناسب جهت ساخت کارت های ویزیت چشمگیر، برچسب های ارسال کالا و آدرس، برچسب های CD/DVD، کارت های پستال، امضا و بسیاری دیگر می باشد.

 

قابلیت های نرم افزار:

- تهیه نسخه چاپ شده با استفاده از کارت طراحی شده

- برخورداری از Effect های متنی و گرافیکی

- برخورداری از ابزارهای شکلی فوق العاده

- برخورداری از ابزار Linked Picture

- برخورداری از انواع و اقسام نمونه های مربوط به طراحی برچسب و کارت دعوت

- چاپ کارت های تولید شده و صرفه جویی در هزینه پرداخت شده برای چاپگر

- برخورداری از طراحی کارت دعوت های گوناگون نظیرکارت های دعوت بلند، دو رو، پهن و …

- برخورداری از چندین نمونه متن، عکس هنری، عکس Background و …

- سازگاری با انواع پایگاه داده ها

- برخورداری از نمونه های گوناگون در زمینه طراحی برچسب و کارت دعوت

- ذخیره سازی اطلاعات بر روی پایگاه داده های آماده

و …


دانلود نرم افزار تهیه الگوی دوخت از عکس - PCStitch 10.00.017

جمعه 09 آبان 1393
22:21

 

محبوب ترین ابزار طراحی برای ایجاد الگوهای کوک و دوخت و دوز 

PCStitch یک نرم افزار پیشرفته و بسیار کارآمد است که به شما کمک می کند تا از روی عکس ها و تصاویر دلخواهی که دارید به تهیه طرح یا الگوهای دوخت (کوک) به صورت بسیار خلاقانه بپردازید و یک الگوی cross-stitcher از تصویر مورد نظر خود ایجاد نموده و طرح دوخت خود را (به صورت طرح های شماره دوزی نظیر کوبلن) بسازید. PCStitch محیط کاربری بسیار آسانی را به همراه کتابخانه ای شامل تعداد زیادی طرح و نقش و نگارهای آماده برای استفاده در طراحی نقشه فرش، کوبلن، گلدوزی و پارچه در اختیار شما قرار می دهد. تنها کافیست تا شما اطلاعات مورد نظر خود مانند تعداد رنگ های مورد استفاده، سایز، قالب و ... را در نرم افزار وارد نموده تا PCStitch طرح مورد نظرتان را به شما تحویل دهد. در واقع PCStitch به شما کمک می کند تا به یک هنرمند و طراح حرفه ای در زمینه نقشه های بافتنی تبدیل شوید.

 


بهترین نسخه فتوشاپ برای کامپیوترهای قدیمی - Adobe Photoshop 7

پنجشنبه 08 آبان 1393
20:20

 

 

فتوشاپ آنقدر محبوب و پرکاربرد است که میتوان آن را به عنوان نرم افزار استاندارد ویرایش عکس به حساب آورد. به طوری که یادگیری کار با فتوشاپ (حداقل در سطح مقدماتی) نیاز هر کاربر کامپیوتر است.

 

فتوشاپ 7 در سال 2002 منتشر شد. این نسخه از فتوشاپ را میتوان نقطه عطفی در تاریخچه نرم افزارهای Adobe محسوب کرد. زیرا با مجموعه ای از قابلیت های جدید منتشر شد و تا سالها به عنوان نرم افزار اصلی ویرایش عکس در تمام دنیا مورد استفاده قرار میگرفت.

 

اکنون که 12 سال از انتشار فتوشاپ 7 میگذرد، این نسخه هنوز هم کاربران مخصوص خودش را دارد. زیرا کم حجم و سبک بوده و بر روی کامپیوترهای قدیمی به راحتی قابل اجراست.

 

ضمن اینکه محیط ساده فتوشاپ 7، کار با آن را برای تمام کاربران ممکن میسازد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نرم افزار Adobe Photoshop 7 را برای شما آماده کرده ایم. اگر کامپیوتر شما قدیمی است و یا میخواهید از یک نسخه ساده و سبک فتوشاپ استفاده کنید، این نسخه را به شما توصیه میکنیم.

 

 

 


دانلود نرم افزار طراحی نماهای داخلی منازل TurboFloorPlan 3D Home and Landscape Pro

سه شنبه 15 مهر 1393
15:53

 

TurboFLOORPLAN 3D Home Landscape Pro نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی نماهای مختلف داخلی خانه می باشد. به کمک این نرم افزار طراحان معماری می توانند اقدام به طراحی قسمت های مختلف مبلمان و نمای داخلی به صورت سه بعدی نمایند. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن ۰نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایش و چرخش تصویر مشاهده کند. در این نرم افزار ابزارهای گوناگونی نیز به منظور سهولت در امر طراحی برای کاربر محیا شده است. رابط گرافیکی مناسب به منظور استفاده راحت از نرم افزار ، قابلیت لایه بندی پروژه و ... نیز ار دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی نمای داخلی و قابلیت اضافه نمودن وسایل به نماهای داخلی منازل از ویژگی های پرطرفدار این نرم افزار می باشد. این برنامه محصولی از IMSI/Design می باشد.


دانلود مجموعه قالب های آماده پاورپوینت به همراه بک گراند های متنوع - PowerFinish PowerPoint Template

یکشنبه 09 شهریور 1393
21:37

نرم‌افزار پاورپوینت یکی از پر طرفدار ترین نرم افزار ها برای ساخت ارائه مطالب در جلسات، سخنرانی، کلاس و جاهای دیگر می باشد.

یکی از ویژگی‌های یک ارائه‌ی خوب آن است که علاوه بر داشتن محتوای خوب و سازمان‌دهی‌شده، کسل‌کننده هم نباشد و بیننده را با خود همراه کند. یکی از روش‌هایی که برای ایجاد اسلایدهایی جذاب و دیدنی می‌توان به کار گرفت، استفاده از پس‌زمینه‌های مناسب در اسلایدها و نیز داشتن متن‌های متحرک و نمودارهای زیباست.


مجموعه حاضر شامل قالب های آماده پاور پوینت به همراه بک گراندهای متنوع جهت تهیه ارائه می باشد که به کاربران کمک می کند تا ضمن سرعت بخشیدن در روند آماده کردن ارائه خود بتوانند، ارائه های جذابی داشته باشند.

 


نرم افزار طراحي دكوراسيون داخلي منزل - Sweet Home 3D 4.2

شنبه 08 شهریور 1393
16:18

طراحی دکور و چیدمان وسایل منزل، واقعا یک هنر است. چون یک دکوراسیون خوب میتواند علاوه بر استفاده مناسب از فضای خانه، محیطی گرم تر و صمیمی تر ایجاد کند.

 

برای طراحی دکوارسیون خانه نباید حتما وسایل دکوری زیادی داشته باشید. در واقع هنر این است که با همین وسایل موجود، منزل خود را به بهترین شکل چیدمان کنید.

 

خانم های ایرانی از قدیم عادت داشتند حداقل سالی یک بار جای وسایل خانه را تغییر بدهند. تا هم تنوعی ایجاد شده باشد و هم جایی برای وسایل جدید باز شود. اما تغییر دکوراسیون منزل به این راحتی ها هم نیست. ممکن است شما با زحمت فراوان وسایل سنگین را جابجا کنید و نتیجه کار به دلخواه شما نباشد. آن وقت مجبور هستید دوباره همه چیز را جابجا کنید.

 

در این مطلب، نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که میتواند کار طراحی دکوارسیون منزل شما را انجام دهد. در این نرم افزار همه وسایل خانه به صورت شبیه سازی شده وجود دارند. شما میتوانید شکل کلی منزل خود و وسایلی که دارید را به این نرم افزار بدهید تا انواع چیدمان و دکوراسیون مختلف را به صورت طرح های 2 بعدی و 3 بعدی در اختیار شما قرار دهد.

 

نرم افزار Sweet Home 3D یک دستیار آسان و حرفه ای برای طراحی دکوارسیون است. حتی اگر قصد تغییر کامل وسایل، و یا خرید یک وسیله جدید را دارید (مثلا یک میز ناهارخوری)، این نرم افزار به شما خواهد گفت که بهترین جا برای هر وسیله کجاست. و چطور چیدمان را تغییر دهید تا بیشترین فضا را در اختیار داشته باشید.

 

متراژ خانه، محل اتاق ها، محل سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، و ... را میتوانید به راحتی در این نرم افزار مشخص کنید. سپس با توجه به وسایلی که مدنظر دارید نمونه طراحی های داخلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

از این نرم افزار علاوه بر طراحی دکورایسون منزل، برای طراحی داخلی دفتر کار و شرکت ها نیز میتوان استفاده کرد.

 

امکانات این نرم افزار بسیار وسیع است. در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های Sweet Home 3D آشنا شوید.



دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا