دانلود نسخه نهایی و اورجینال بازی Pes 2016 برای Pc

شنبه 28 شهریور 1394
11:55

PES 2015

لینک های دانلود منتشر شد.

PES 2016 در سبک ورزشی و شبیه سازی توسط شرکت KONAMI در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های Xbox 360، Xbox  One، PS3، PS4 و PC معرفی شد، تاریخ انتشار بازی ۱۶ ستامبر مصادف با سالگرد ۲۰ سالگی این سری است و بنا بر گفته‌های کونامی، بازی به ریشه‌ها و ارزش‌های اصلی سری PES تمرکز خواهد کرد. بازی PES 2016 توسط موتور بازی سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده که بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain با همین موتور ساخته شده است. PES 2016 همچنین شامل بهبودهایی در نبردهای تن‌به‌تن نیز می‌شود. بهبودهایی که می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا به شکلی واقعی در این نبردها پیروز شوند. از دیگر ویژگی‌های جدیدی که به بازی اضافه شده می‌توان به دفاع و تکل‌های بازی و همچنین هوش‌مصنوعی بهتر بازیکنان اشاره کرد. به علاوه، PES 2016 شامل شادی‌های پس از گل جدی و جلوه‌های گرافیکی بهتر مانند آب‌وهوای پویا (بازیکنان در هوای بارانی روی زمین لیز می‌خورند و می‌افتند) و یک دوربین جدید واید می‌شود.

توضیحات دوستار گیم

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8.1 / 8 / 7 / Vista SP2

PROCESSOR: Intel Core 2 Duo1.8، AMD Athlon II X2 240

MEMORY: 1 GB RAM

GRAPHICS CARD: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1300 / Intel HD Graphics 2000

HARD DRIVE: 8 GB

DIRECTX 9

 

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8.1 / 8 / 7 / Vista SP2

PROCESSOR: : Intel Core i3 530/ AMD Phenom II X4 925

MEMORY: 2 GB RAM

GRAPHICS CARD: GeForce 7800 / ATI Radeon X1300 / Intel HD Graphics 3000

HARD DRIVE: 8 GB

DIRECTX 9

سیستم پیشنهادی دوستار گیم :

ویندوز : ۸ – ۸٫۱ – ۷ / ۶۴ بیتی

رم : ۶

گرافیک : ۲

سی پیو : Intel Core i3 530/ AMD Phenom II X4 925

 

فضا : ۸ گیگ

دانلود در ادامه مطلب


فروش ویژه بازی اورجینال PES 2016



بازی اورجینال Pro Evolution Soccer 2016. بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. نسخه کامل و اورجینال شرکتی (DVD نقره ای).
بر اساس اطلاعاتی که ناشر ژاپنی این بازی منتشر کرده است، در PES 2016 شاهد مکانیزم‌های تازه‌ و جدید هستیم. اول از همه تعداد زیادی مکانیک تازه برای گیم‌پلی بازی طراحی شده است. یک سیستم «برخورد پیشرفته» برای بازی طراحی شده است که نتایج منحصر به فرد را تضمین می‌کند، سیستم «استقامت هوایی» نیز نبردهای رودررو برای توپ‌های بلند را تضمین می‌کند و موقعیت‌های تک به تک با یک سیستم بهینه‌سازی شده اداره می‌شوند.
هوش مصنوعی بهتر برای دروازه‌بانان، مدافعین، و حتی برای لحظات شادی پس از گل، هر چه بیشتر واقع‌گرایانه بودن واکنش‌های همه‌ی افرادی که در زمین حاضرند را تضمین می‌کند.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8000 تومان


دانلود رایگان PES 2015 - بازی فوتبال حرفه ای 2015

پنجشنبه 22 آبان 1393
21:20

باز هم مثل سال های گذشته با شروع فصل جدید رقابت های هیجان انگیز فوتبال، شرکت موفق Konami با نسخه جدیدی از بازی PES15 وارد عرصه بازی های شبیه سازی ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب جدی برای بازی هم ژانر خود یعنی FIFA15 شناخته می شود. گرچه در سال گذشته موفقیت FIFA بیش از رقیبش بود، اما امسال سازندگان PES با ساخت نسخه 15 ادعای تولید یک بازی کاملا واقع گرایانه با سبک بازی روان را دارند. بر خلاف FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است، PES15 بر روی دقت بالا به جزئیات و واقع گرایی بسیار بالا تاکید کرده است و با این ویژگی ها و شعار زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در نسخه جدید تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند. این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی، امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن می خواهد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.

توجه! دانلود رایگان در ادامه مطلب

فروش ویژه بازی اورجینال PES 2015



بازی اورجینال Pro Evolution Soccer 2015. بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. در بسته بندی اورجینال و شکیل برای اولین بار در ایران ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8000 تومان  تحویل درب منزل


دانلود رایگان بازی FIFA 2015

جمعه 21 شهریور 1393
21:41

 

بازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا ۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا ۱۵ اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است . اطلاعات دیگری هنوز منتشر نشده و قرار است در ۹ ژوئن و در نمایشگاه E3 اطلاعات کاملتری در اختیار پلیرها قرار گیرد . در صورت منتشر شدن اطلاعات بیشتر , حتما در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد گرفت .


دانلود تمام بازیهای فیفا از سال 1995 تا 2014 به درخواست بازدیدکنندگان محترم سایت همراه با لینک مستقیم اختصاصی میهن دانلود

جمعه 14 شهریور 1393
23:12

 

فیفا که به FIFA Football یا FIFA Soccer مشهور است , یکی از سری بازی های سریالی شبیه ساز فوتبال است که توسط کمپانی EA Sports طراحی و ساخته شده و از سال ۱۹۹۳ , هر سال نسخه ای از این بازی زیبا و پرطرفدار توسط Electronic Arts به بازار عرضه گردید. سرآغاز تحول در سری بازی های شبیه ساز ورزشی , اواخر سال ۱۹۹۳ است که اولین بار EA Sports توانست یکی از بزرگترین و محبوبترین بازی های ورزشی را طراحی کند و تحولی بزرگ را در بازی های رایانه ای به وجود آورد . اولین نسخه شامل لیگ های منحصر به فرد از جمله بوندسلیگا آلمان , لالیگا اسپانیا , لیگ انگلیس , سری آ ایتالیا , لیگ پرتغال , لیگ دسته یک فرانسه , لیگ هلند , لیگ مکزیک و لیگ امریکا بود که در آن نام بازیکنان و باشگاه ها به طور دقیقی شبیه سازی شده بود . همچنین برخی از تیم های ملی از جمله یونان , ترکیه , آرژانتین نیز در آن وجود داشتند . وقتی نسخه اول وارد بازار شد , با چنان استقبالی روبرو گردید که مدیران EA Sports تصمیم گرفتند تا مسابقات دیگری از جمله جام جهانی , مسابقات قهرمانی اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را نیز در دستور کار خود قرار دهند . به تدریج با پیشرفت در تکنولوژی , گرافیک بازی بهبود پیدا کرد و با ظهور اسطوره هایی مانند لیونل مسی که چند سالی است تصویر او بر روی کاور بازی های فیفا نقش می بندد , FIFA توانست هوادارن خود را راضی و خشنود نگهدارد و رقیب دیرینه خود یعنی PES را پشت سر بگذارد . تا امروز کمپانی بزرگ EA Sports بیست و یک عنوان بازی با نام FIFA وارد بازار کرده است که به اختصار به تاریخچه هر کدام از آنها می پردازیم .

 

FIFA International Soccer : این نسخه از بازی در هفته های پایانی سال  و در نزدیکی کریسمس سال ۱۹۹۳ به بازار عرضه شد و  با نام EA Soccer و یا FIFA 95 به شهرت رسید . بازی از آنچنان گرافیکی برخوردار نبود و نام های بازیکنان و باشگاه ها هم به طور کامل شبیه سازی نشده بود . بازی با گرافیک های ۱۶ بیتی طراحی شده بود که زمین بازی را از بالا نشان میداد و وقتی موفق به گلزنی میشدید بازیکن به سمت تماشاچیان رفته و خوشحالی می کرد .


دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا