جدیدترین نسخه بازی کانتر استریک، گلوبال آفنسیو - Counter Strike - Global Offensive

دوشنبه 05 آبان 1393
14:10

 

 

بالاخره انتظارها به سر آمد و نسخه کرک شده بازی Counter Strike - Global Offensive منتشر شد!

Global Offensive جدیدترین نسخه از سری بازی های Counter Strike است. این نسخه را حقیقتا باید شاهکاری در میان بازی های کانتر دانست. گرافیک فوق العاده و افکت های بی نظیر صوتی، شما را میخکوب خواهد کرد.

کمپانی ValvE سیستم جدیدی از فعال سازی Steam را در نسخه Global Offensive به کار برده است. به طوری که فقط خریداران لایسنس اصلی امکان بازی کردن با این نسخه را داشتند.

اما اکنون بعد از حدود 1 سال از انتشار این بازی، گروه های کرک زیرزمینی توانستند این بازی را Crack کنند. اکنون کاربران میتوانند از نسخه های کپی و قفل شکسته بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

تا به امروز 8 نسخه مختلف از بازی های Counter Strike در سایت میهن دانلود منتشر شده است. اکنون افتخار داریم که به عنوان اولین سایت ایرانی، نسخه کرک شده بازی Counter Strike - Global Offensive را در اختیار شما قرار دهیم.

در ادامه مطلب میتوانید اسکرین شات های بازی Counter Strike GO را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


بازی کم حجم و بسیار زیبای لیمبو - Limbo PC Game

سه شنبه 18 شهریور 1393
10:41

 

 

بازی لیمبو (LIMBO) از آن بازی هایی است که هرگز فراموش نخواهید کرد. حتی اگر فقط یک بار آن را بازی کنید!

 

بازی Limbo قطعا با تمام بازی های کامپیوتری که تا امروز تجربه کرده اید تفاوت دارد. این بازی در محیطی تاریک و سیاه اتفاق میافتد و در آن خبری از رنگ و گرافیک های پیچیده نیست. در بازی لیمبو همه چیز سیاه است و همین موضوع تاثیر عمیقی بر روند بازی دارد.

 

بازی Limbo بدون هیچ دمو یا داستانی آغاز میشود. شما ناگهان خود را در نقش پسربچه ای میبینید که در یک جنگل تاریک و سیاه رها شده است. بازی لیمبو دارای گرافیک دوبعدی است و از این جهت میتوان آن را با بازی هایی مثل Abe's Oddysee مقایسه کرد.

 

در بازی لیمبو همه چیز تاریک و سیاه است و تنها نقطه روشن بازی، چشمان پسرک است. بیشتر قسمت های این بازی شامل صحنه های فرار از دست هیولاهای جنگل، پرش، و پیدا کردن راه عبور است. در طول بازی، شما با انسان های دیگری هم برخورد میکنید که گویا مسخ شده اند و میخواهند کاری کنند که نتوانید به مسیر خود ادامه بدهید.

 

در این بازی، سرعت عمل شما از همه چیز مهم تر است. اما در کنار سرعت، باید دقت و برنامه ریزی هم داشته باشید. صحنه هایی مثل فرار از دست عنکبوت ها، یا پرش های به موقع، از جمله صحنه هایی هستند که به دقت و سرعت عمل همزمان نیاز دارند.

 

در کنار اینها، بعضی از مراحل بازی لیمبو کاملا فکری است و مدت ها ذهن شما را مشغول خواهد کرد.

 

آخرین نکته قابل ذکر در مورد بازی Limbo، اعتیاد آور بودن آن است. اگر وقت کافی برای انجام بازی های کامپیوتری ندارید، بهتر است دور این بازی را خط بکشید!

 

 

در ادامه مطلب میتوانید صحنه هایی از این بازی زیبا را مشاهده و همچنین دانلود کنید.



دانلود بازی Dead Rising 3 برای کامپیوتر

پنجشنبه 13 شهریور 1393
22:04

« نسخه سالم و معتبر CODEX  »

 

سال ۲۰۰۶ بود عنوانی با نام Dead Rising از سوی کپکام منتشر شد که حال و هوای آخرالزمانی و به مسلخ کشیدن زامبیهای بیچاره را داشت. جو آخرالزمانی جوی بود که خیلی از بازیها وارد آن شده بودند و شده اند و جولان میدهند. جذابیت این جو اتمسفری سنگین,ترسناک و تلاش برای بقا و زنده ماندن است. اما فاکتوری که این بازی داشت چیزی فراتر از یک عنوان معمولی ترس و بقا بود. تم فان و طنز بازی بود که طرفدارانی را برای این بازی دست و پا کرد. ساخت اسلحه های ترکیبی و افتادن به جان زامبیها و سلاخی کردن آنها به هر طریقی که دوست داشتید و گاها پوشیدن یکسری لباسهای مسخره و خلاصه طنز. این بازی توانست میانگین نمرات ۸۷ را بدست آورد. برای همین کپکام دست به ساخت نسخه دوم زد, تا سال ۲۰۱۰ نسخه دوم بازی یعنی Dead Rising 2 به بازار آید. وسعت نقشه بازی بزرگتر شده بود و اسلحه های ترکیبی بیشتر و متنوع تر و همچنین موتور گرافیکی بازی تغییرات خوبی دیده بود و باعث شده بود باعث رنگ و لعاب بهتری به خود بگیرد و این نسخه نیز میانگین امتیاز ۸۰ را بدست آورد! بخش چند نفره خوبی را نیز به بازی اضافه کرده بودند که از عاملین فروش خوب بازی شد. حال Capcom نسخه سوم این بازی برای PC عرضه کرده است که در ادامه با معرفی این بازی زیبا در خدمت شما عزیزان هستیم .


بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game

پنجشنبه 30 مرداد 1393
18:08

نسخه جدید بازی کرم ها (شورش) - Worms Revolution PC Game

چهارشنبه 22 مرداد 1393
1:20

 

 

 

 

وقتی در سال 1995 (یعنی 19 سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

 

مضحک ترین نکته این بازی، کاراکتر ها و موضوع آن است! قهرمان های این داستان تعدادی کرم هستند که مثل قهرمان های فیلم های هالیوودی اسلحه به دست گرفته اند و با هم میجنگند!

 

شاید همین تقابل و تضاد باعث جذابیت و موفقیت بازی Worms شده باشد. کرم های نحیفی که اسلحه های غول آسا دارند!

 

از 19 سال پیش که اولین نسخه بازی Worms منتشر شد تا به امروز، 18 نسخه از این بازی تولید شده است. و این یعنی یک موفقیت چشمگیر و جهانی.

 

در این مطلب از سایت میهن دانلود، جدیدترین نسخه از بازی کرم ها با عنوان شورش (Worms Revolution) را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

 

در بازی Worms Revolution نسبت به نسخه های قبلی، خشونت بیشتری وجود دارد. (هرچند این خشونت هم با وجود کاراکتر کرم ها خنده دار است)

اسلحه هایی که در این نسخه وجود دارند بسیار پیشرفته تر هستند و قدرت تخریب بیشتری دارند. ضمن اینکه گرافیک بازی نیز بسیار پیشرفت کرده و کاملا سه بعدی است.




دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا