دانلود آلبوم موسیقی جاذبه صفر Zero Gravity

دوشنبه 01 دی 1393
20:04

آلبوم Zero Gravity  مجموعه ای است با ژانر Chillout, Downtempo, Ambient که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده است و شامل ۱۷ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از میهن دانلود دریافت نمایید.


دانلود موسیقی متن سریال گمشده فصل اول Lost Season 01

دوشنبه 01 دی 1393
19:48

موسیقی متن  سریال Lost را که شامل ۲۸ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۹۲Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.در فصل اول، سقوط هواپیمای اقیانوسیه -پرواز شماره ۸۱۵- در یک جزیره متروکه رخ می‌دهد. بازماندگان این حادثه مجبور به همکاری مشترک می‌شوند تا بتوانند در این جزیره دور افتاده زنده بمانند. آن ها در این جزیره با عوامل غیر طبیعی بسیاری روبرو می شوند که باعث می شود…


گلچین بهترین آهنگ های بازی های کامپیوتری - Top Games Musics

جمعه 17 مرداد 1393
13:01

 

 

 

یکی از بزرگترین دغدغه های کمپانی های بازی سازی، ساخت آهنگ و موسیقی متن بازی هاست. چرا که آهنگ بازی نقش بسیار مهمی در کیفیت بازی دارد. کافیست یک بار یکی از بازی های محبوب خود را بدون صدا بازی کنید تا متوجه تاثیر موسیقی بر روی هیجان بازی شوید.

 

علاوه بر این، موسیقی میتواند نقش مهمی در فضاسازی بازی داشته باشد. یک آهنگ دلهره آور در یک بازی ترسناک، یا یک آهنگ حماسی در یک بازی مبارزه ای، کاملا فضا را تحت تاثیر قرار میدهد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، مجموعه ای از بهترین آهنگ های بازی های کامپیوتری را برای شما آماده کرده ایم. این آهنگ ها از بین موسیقی متن بازی ها، و یا موسیقی پایانی آنها برگزیده شده اند.

 

مجموعه Top Games Musics شامل 17 آهنگ از بازی های مختلف است. در ادامه مطلب میتوانید لیست آهنگ ها را مشاهده کرده و در صورت تمایل کل این مجموعه را به صورت یکجا دانلود کنید.

 

 

 

 

 


دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا