فتوشاپ CC آپدیت 2014 با امکان تایپ مستقیم فارسی - Adobe Photoshop CC 2014

یکشنبه 09 آذر 1393
19:50

 

نسخه آپدیت شده فتوشاپ CC منتشر شد!

 

جدیدترین نسخه نرم افزار فتوشاپ، یعتی Adobe Photoshop CC تقریبا یک سال پیش ارائه شد. به تازگی نگارش آپدیت شده این نسخه نیز منتشر شده است، و اکنون میتوانید آن را از میهن دانلود دریافت کنید.

نرم افزار فتوشاپ بدون شک محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش عکس در جهان است. اما نسخه های جدید این نرم افزار پا را فراتر گذاشته و مجموعه ای از امکانات انیمیشن سازی و طراحی 3بعدی نیز به آن اضافه شده است.

بعد از نسخه CS6، همه نرم افزارهای جدید ادوبی که با پیشوند CC منتشر شده اند، یک قابلیت مهم و مشترک دارند. و آن قابلیت Creative Cloud است. قابلیت Cloud (یا همان ابری) که این روزها زیاد درباره آن میشنویم، به معنای استفاده از فضای ذخیره سازی آنلاین برای دسترسی کاربران در سراسر دنیا به اطلاعات اشتراک گذاری شده است.

بر همین اساس، کاربران میتوانند طرح های خود را با سایر کاربران Adobe در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند. به این ترتیب شما میتوانید از نظرات سایر کاربران درباره طرح های خود باخبر شوید و از تکنیک ها و پیشنهادهای آنان برای بهبود طراحی های خود استفاده کنید.

ابزارهای یکپارچه (Integrated Tools) برای طراحی وب، از سایر قابلیت های فتوشاپ سی سی است. به این ترتیب طراحی بک گراند، بنر، و دکمه های تحت وب به راحتی و در قالب فایل های CSS قابل پیاده سازی است.

 

از سایر قابلیت های فتوشاپ CC میتوان به توسعه ابزارهای نقاشی، ابزارهای رتوش و بازسازی عکس، و اضافه شدن افکت ها و استایل های مدرن اشاره کرد.


نرم افزار ویرایشگر عکس SoftColor Automata Pro 1.9.0

سه شنبه 27 آبان 1393
21:20

نرم افزار ویرایش سریع تصاویر SoftColor Automata Pro ابزاری بسیار سبک و کم حجم و در عین حال پیشرفته می باشد که از قابلیت های فراوانی همچون تنظیم روشنایی تصویر، مدیریت رنگ ها، تصحیح رنگ پیشرفته، تعادل رنگ سفید، تغییر اندازه، برش، چرخش، کاهش نویز تصویر و بسیاری دیگر برخوردار است که از فرمت های محبوب JPEG، TIFF، PNG، BMP و فرمت های PSD پشتیبانی می کند.


کاهش نویز عکس ها Imagenomic Noiseware 5.0.3 build 5031

پنجشنبه 08 آبان 1393
22:03

 

نرم افزار Imagenomic Noiseware از محبوبترین پلاگین های فتوشاپ جهت کاهش نویز عکس های دیجیتالی است،این نرم افزار با فراهم کردن زمینه ای برای افزایش سرعت دقت و کیفیت برای حذف نویز های تصاویر که ناشی از عوامل ناخواسته در عکاسی با ISO بالا می باشند کار را برای عکاسان بسیار ساده می کند.


رتوش تصاویر در فتوشاپ Imagenomic Portraiture 2.3.4 build 2341

پنجشنبه 08 آبان 1393
21:51

 

نرم افزار Imagenomic Portraiture از پلاگین‌های معروف وکاربردی فتوشاپ جهت ویرایش تصاویر مورد استفاده بسیاری از عکاسان و طراحان برای حذف لکه های عکس ها ، چین چروک صورت و غیره می باشد، این پلاگین قدرتمند با دارا بودن ابزار و براش‌های متعدد و کافی جهت کار و بهینه سازی پوست صورت از قبیل روشن کردن پوست، رفع چین و چروک، براق نمودن و غیره یکی از بهترین نرم افزارها جهت رتوش نمودن صورت می‌باشد، این پلاگین به شما اجازه می دهد برای پردازش عکس ها در حالت دسته ای برنامه ای خاص داشته باشید، از دیگر قابلیت های این نرم افزار ساخت خودکار ماسک می باشد که به شما در شناسایی رنگ پوست کمک کرده که می توانید در صورت تمایل پیکربندی آن را برای در دست بگیرید و عکس دلخواه خود را به صورت سفارشی رتوش کنید.


بهترین نسخه فتوشاپ برای کامپیوترهای قدیمی - Adobe Photoshop 7

پنجشنبه 08 آبان 1393
20:20

 

 

فتوشاپ آنقدر محبوب و پرکاربرد است که میتوان آن را به عنوان نرم افزار استاندارد ویرایش عکس به حساب آورد. به طوری که یادگیری کار با فتوشاپ (حداقل در سطح مقدماتی) نیاز هر کاربر کامپیوتر است.

 

فتوشاپ 7 در سال 2002 منتشر شد. این نسخه از فتوشاپ را میتوان نقطه عطفی در تاریخچه نرم افزارهای Adobe محسوب کرد. زیرا با مجموعه ای از قابلیت های جدید منتشر شد و تا سالها به عنوان نرم افزار اصلی ویرایش عکس در تمام دنیا مورد استفاده قرار میگرفت.

 

اکنون که 12 سال از انتشار فتوشاپ 7 میگذرد، این نسخه هنوز هم کاربران مخصوص خودش را دارد. زیرا کم حجم و سبک بوده و بر روی کامپیوترهای قدیمی به راحتی قابل اجراست.

 

ضمن اینکه محیط ساده فتوشاپ 7، کار با آن را برای تمام کاربران ممکن میسازد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نرم افزار Adobe Photoshop 7 را برای شما آماده کرده ایم. اگر کامپیوتر شما قدیمی است و یا میخواهید از یک نسخه ساده و سبک فتوشاپ استفاده کنید، این نسخه را به شما توصیه میکنیم.

 

 

 


قرار دادن چهره خود بر روی بدن یکی دیگر Face Off Max 3.6.5.8

جمعه 02 آبان 1393
0:31

 

نرم افزار Face Off Max ابزاری سرگرم کننده جهت قرار دادن چهره خود بر روی بدن یکی دیگر و استفاده از هر گونه عکس یا الگو می باشد، در این برنامه از طریق چند کلیک ساده و با رابط کاربری فوق العاده آسان در چند مرحله عملیات انتخاب عکس ها، محل مونتاژ و سایر بخش های لازم را انجام دهد و با صد ها قالب زیبا شما را به یک هنرمند حرفه ای تبدیل می کند، همچنین قادر خواهید بود و بعد از اتمام کار فایل خود را از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی همچون myspace ، facebook ، ecards ، fakes و jokes با دیگران به اشتراک بگذارید.

 


برطرف کردن و رفع تاری عکس Focus Magic 4.02

چهارشنبه 23 مهر 1393
18:13

 

نرم افزار Focus Magic می تواند تاری در یک تصویر بر اثر لرزش دوربین را برطرف کند و با فوکوس پیشرفته به طور قابل توجهی در بهبود جزئیات از دست رفته از عکس های تار عمل کند، در نرم افزار Focus Magic نیز چند نوع عملکرد متفاوت با عنوان فیلتر در نظر گرفته شده است که تبدیل های معکوس را نیز شامل می گردد، از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت سازگاری با فتوشاپ و همچنین کاربرد راحت آن میتوان اشاره کرد.


دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا