آموزش و دانلود COMFAR III Expert v3.0 - کامفار، گزارش گیری و امکان سنجی طرح ها و پروژه ها،نرم افزار تجزیه، تحل

شنبه 18 دی 1395
11:21

 

 

 

سازمان توسعه صنعت ملل (یونیدو) بیش از 30 سال است که با سازمان های دولتی، موسسات تجاری و شرکت های خصوصی برای حل مشکلات صنعتی آن ها همکاری داشته است.

کامفار نرم افزاری است که توسط Unido برای تهیه و ارزیابی طرحهای اقتصادی و برای کشورهای در حال توسعه ارائه شده است. اسم کامفار برگرفته از Computer Model for Feasibility Analysis & Reporting به معنای مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان سنجی و گزارش گیری می باشد.

کامفار برای تهیه طرح خاصی ارائه نشده است، بلکه نرم افزار انعطاف پذیریست که می توان با استفاده از آن طرح های صنعتی، توریسم، معدن و ... را تهیه  و تحلیل نمود. کامفار پروژه ها را از نظر مالی، اقتصادی ارزیابی می کند و بررسی های فنی و تکنولوژی و دیگر بررسی های خارج از حیطه این نرم افزار می باشد.

استفاده از نرم افزار کامفار به علت انعطاف پذیری زیاد در برابر انواع پروژه ها و قابلیت های بالای این برنامه در انجام محاسبات و اجرای آنالیزهای حساسیت رو به توسعه است.

 

طبق گفته سازمان UNIDO پس از بررسی متدولوژی ارزیابی اقتصادی و مالی طرح ها و پروژه ها در بیش از 50 کشور جهان، این نرم افزار بر اساس متدولوژی طراحی شده توسط یونیدو، ارائه شده است. در حال حاضر نیز گزارشهای خروجی این نرم افزار یکی از اسناد مورد نیاز جهت اعطای وام و تسهیلات توسط بانکهای ایرانی به متقاضیان سرمایه گذاری در طرح ها می باشد. بنابراین این نرم افزار علاوه بر کاربرد آموزشی در مراکز دانشگاهی یک نرم افزار تجاری و مورد وثوق سازمانهای مالی و اقتصادی جهان است.

 

 

 

دانلود رایگان نرم افزار کامفار 3 از وبسایت میهن دانلود

 

 

رمز فایل: www.mihandanlod.ir

دانلود آموزش کامفار 3

 

 


مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir