دانلود مرورگر بریو – Brave Browser v4.1.1 و کسب درآمد دلاری

پنجشنبه 24 مهر 1399
22:19

مرورگر بریو – Brave Browser سریع، رایگان و امن برای ویندوز و سایر پلتفرم ها میباشد که دارای افزونه ضد تبلیغات و مسدود کننده پاپ آپ میباشد تا شما سایت ها را بدون تبلیغات مشاهده کنید. مرورگر Brave پروژه جدیدی است که با استفاده از آن، تبلیغات نمی‌تواند توجه شما را سرقت کند و باید هزینه وقت و توجه شما را پرداخت کند. در این مرورگر از ارز دیجیتالی BAT برای جابجایی پول استفاده می‌شود. شما می‌توانید سایت‌های مورد علاقه خود را حمایت کنید. متناسب با علایق خود، تبلیغات ببینید و در ازای دیدن تبلیغات توکن BAT دریافت کنید.

 

 


Google Chrome 86.0.4240.75 Win/Mac/Linux + Portable مرورگر گوگل کروم

پنجشنبه 17 مهر 1399
16:49

Google Chrome گوگل کروم یک مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر Google Chrome بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های Google Chrome می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

قابلیت های مرورگر Google Chrome

سرعت بالا در بارگزاری صفحات

دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)

امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت

جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و فایل های مخرب

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)

محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی

پشتیبانی از منوی پارسی


مرورگر گوگل کروم، نسخه 36 نهایی - Google Chrome 36 Final

دوشنبه 21 مهر 1393
22:17

 

نسخه جدید مرورگر گوگل کروم منتشر شد! (نسخه 36 نهایی)

بر طبق روال میهن دانلود، فقط نسخه پایدار مرورگرها که رضایت کاربران در سراسر دنیا را به همراه داشته اند در سایت قرار میگیرند.

در این مطلب نسخه 36 مرورگر Chrome را معرفی میکنیم. بعد از ناامیدی از نسخه های 33 و 34، در نهایت گوگل توانست با انتشار نسخه 36 طرفداران خود را راضی کند.

در نسخه 36 گوگل کروم، مشکلات عجیب نسخه های 33 و 34 کاملا برطرف شده اند. از جمله مشکلات آن نسخه ها میتوان به پرش ناگهانی Tab فعال، و توقف های چندثانیه ای در هنگام بازکردن لینک های HTTPS اشاره کرد.

اما نسخه 36 با مجموعه ای از به روزرسانی های امنیتی، و رفع مشکلات قبلی ارائه شده است. و اکنون بعد از تست و اطمینان از رضایت کاربران در سراسر دنیا،  منتشر میشود.

از مهم ترین دلایل پیشرفت سریع و محبوبیت مرورگر کروم، میتوان به سرعت بالای آن، و ارائه هزاران افزونه (Addon) رایگان اشاره کرد. در کنار این امکانات، از قدرت و پشتوانه مالی شرکت گوگل نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. که باعث شد مرورگر کروم در طی مدت کوتاهی محبوب و فراگیر شود.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم، یعنی نسخه 36 را دانلود کنید.


Mozilla Firefox 32.0.1 + Farsi / Cyberfox 32.0.1 x64

شنبه 22 شهریور 1393
18:18

با مرورگر فایرفاکس آشنایی دارید. سایت سافت گذر این مرورگر پیشرفته را به شما توصیه می کند و در تلاش است که همیشه آخرین نسخه آن را جهت دانلود برای مخاطبان خود فراهم کند. بیشتر اوقات Update این نسخه به نسخه جدید مناسب نیست و به دلیل پایین تر بودن حجم خود برنامه از حجم فایل Update بهتر است نسخه جدید آن را دانلود کنید تا بعد از نصب مجدد ویندوز و برای نصب روی ویندوزی دیگر از آن استفاده کنید.

دلایل استفاده از مرورگر Mozilla Firefox :

 

1- جستجوی آنی صفحات

2- امکان جستجوی سریع در سایتهای مختلف از طریق نوار جستجو

3- امکان استفاده از افزونه های قدرتمند و متنوع

4- محافظت از شما در مقابل سایتهای مخرب

5- کنترل بهتر پلاگین های مرورگر

6- امکان برقراری ارتباط با آنتی ویروس سیستم شما

7- شناسایی سایتهای جعلی

8- امکان اضافه کردن غلط یاب املایی فارسی

9- دارا بودن نرم افزار مدیریت دانلود درونی به همراه امکان ادامه دانلود فایل

10- دارا بودن نسخه های مختلف برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مکینتاش

و ....


اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز هفت - Internet Explorer 11 Windows 7

جمعه 17 مرداد 1393
13:21

 

 

نسخه جدید Internet Explorer مخصوص ویندوز 7 منتشر شد (ورژن 11)

 

هرچند بسیاری از کاربران حرفه ای ترجیح میدهند از مرورگرهای دیگری مثل فایرفاکس و گوگل کروم استفاده کنند، اما Internet Explorer هنوز هم بالاترین آمار استفاده را در بین تمام مرورگها دارد. دلیل آن هم چیزی نیست جز وجود اینترنت اکسپلورر در تمام نسخه های ویندوز!

 

حتی کاربرانی که از Internet Explorer فراری هستند هم بعد از نصب ویندوز مجبورند از همین مرورگر برای دانلود مرورگر مورد علاقه خود استفاده کنند.

 

در طی سال های اخیر مایکروسافت تلاش زیادی کرده تا با بهبود امکانات Internet Explorer آن را برای تمام کاربران خوشایند کند. به همین دلیل بر روی امکانات مورد علاقه کاربران سایر مرورگرها تمرکز کرده و سعی کرده است همه قابلیت هایی که کاربران مختلف به دنبال آن هستند را در مرورگر خود قرار دهد.

 

انصافا مایکروسافت در ارائه نسخه های جدید Internet Explorer موفق بوده است. در نسخه جدید، دیگر اثری از محیط خشک نسخه های قبلی نیست و سازگاری و هماهنگی آن با ویندوز بی نظیر است.

 

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر، یعنی Internet Explorer 11 در نسخه های جدید ویندوز 8.1 وجود دارد. اما نسخه قابل نصب آن بر روی ویندوز 7 به تازگی منتشر شده است.

 

اگر شما هم ویندوز 7 دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید IE یا همان اینترنت اکسپلورر 11را دانلود و نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن لذت ببرید.

 

 


دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا