دانلود نسخه جدید " تلگرام"

یکشنبه 04 مهر 1395
12:57

در بروز رسانی 3.12 نیز موارد زیر به آن اضافه شده است:

ویرایشگر تصویری جدید براى ويديوها و عكس ها که امکان نقاشی روی  عكس ها و همچنين ماسك هاى خنده دار، استيكر و اضافه کردن  متن به آن ها را میدهد.

 اضافه شدن پلتفرم برای ماسک ها که  هر كس مى تواند مجموعه ای از ماسك ها،  ريش ها، عینک های دلخواه خود و ... را آپلود كند.

برنامه ساخت تصاوير متحرك (GIF) : با این ابزار که "بی صدا" نام دارد می توان از طریق ضبط ويديو تصاویر متحرک بسازید. اين قابلیت  وقتى كه شما متن و يا استيكر ها را به ويرايش گر تصویری اضافه مى كنيد به بهترین شیوه اجرا می شود.

استفاده از استیکر های محبوب مستقیما در چت های خود از طریق پنل استیکر ها

 پشتيبانى از  اندرويد نسخه 7.0

 

ویژگی های کلی نرم افزار:

 

امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق‌های گفتگوی تا بی نهایت نفر!

امکان ارسال عکس‌ها، ویدئوها و فایل‌ها تا حجم حداکثر 1500 مگابایت (1.5 گیگ)

ذخیره تمامی مکالمه‌های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه‌های دیگر

دارا بودن رمزنگاری فوق‌العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد!

در اختیار قرار دادن انواع شکلک‌های فوق‌العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر

پشتیبانی از استیکرها با هزاران استیکر فوق العاده برای استفاده + امکان ساخت استیکر

نمایش تصاویر متحرک GIF بدون نیاز به دانلود و امکان ذخیره آن‌ها برای استفاده در صفحه چت

دارا بودن نسخه ویندوز برای استفاده از مسنجر برروی کامپیوتر توسط شما!

امکان ایجاد کانال‌های اختصاصی و دعوت از دوستان با استفاده از لینک و نام کانال

امکان تعریف مدیر و ادمین برای کانال‌های ایجاد شده توسط مدیر اصلی کانال

امکان ساخت ربات‌های اختصاصی + ربات‌های پیش فرض ساخت استیکر و …

اختصاص دادن نام کاربردی دلخواه برای خود + تنظیمات مختلف مربوط به حریم خصوصی

امکان قرار دادن عکس‌های دلخواه برای پروفایل خود (با اختصاص عکس جدید، عکس قبلی می‌ماند)

گزینه انتخاب نمایش آخرین بازدید شما و یا متن Last Seen Recently برای مخاطبین و یا همه کاربران

تابع قدرتمند جست و جو برای پیدا کردن متن دلخواه در میان چت‌های صورت گرفته در گروه‌ها و غیره

همگام‌سازی خودکار و سریع اطلاعات و کانتکت ها بین نسخه ویندوز و اندروید حساب شما

تنظیمات مختلف تعیین بکگراند و دیگر موارد برای سفارشی سازی تلگرام شما

صفحه تنظیمات اطلاع رسانی با ده‌ها گزینه سفارشی سازی مربوط به LED و صدا

امکان به اشتراک گذاری آسان و مستقیم پیام‌ها، تصاویر و حتی پست‌های کانال

گزینه کاربردی و جالب ویرایش پیام‌های ارسال شده برای گروه‌ها و یا مخاطبین

در ادامه مطلب میتوانید نسخه اندروید و IOs این برنامه را دانلود کنید.


دانلود CSR Racing v2.5.0 بازی ماشین بازی مهیج و گرافیکی برای اندروید و CSR Classic v1.0.1 برای ios

شنبه 18 بهمن 1393
16:20

یکی از بازی های اعتیاد آور اندرویدی می باشد که با داشتن ویژگی هایی هم چون ماشین هایی از شرکت های معتبر خودرو سازی ، محیط گرافیکی فوق العاده ، تیونینگ ماشین ها و طراحی نزدیک به واقعیت مسیر های مسابقه درون شهری این بازی را به یکی از پرطرفدارترین بازی ها در نوع خود تبدیل کرده است.

 

 


دانلود BisPhone v1.3.7 جدیدترین نسخه نرم افزار مسنجر و مکالمه رایگان ایرانی بیسفون برای اندروید و ios

دوشنبه 08 دی 1393
17:10

یکی از جدیدترین مسنجر های ایرانی که در کنار نرم افزار ایرانی ساینا شرکت همراه اول در حاشیه نمایشگاه ایران تله کام 2014 معرفی شد نرم افزار ایرانی و فارسی بیسفون هست که از امکاناتی هم چون پیام رسانی ، مکالمه صوتی ، ایجاد چت های گروهی و ارسال فایل های مولتی مدیا برخوردار است . با توجه به اینکه این نرم افزار در نسخه های اولیه خود قرار دارد به طور حتم با افزایش شمار کاربران و میل به استفاده از آن میان کاربران اندرویدی در ایران امکانات متنوع تری در نسخه های جدیدتر به آن اضافه خواهد شد . شاید وقت آن شده است به نرم افزار ایرانی و تولید داخل بیشتر اعتماد کنیم .


دانلود Hike Messenger v3.6.0 جدیدترین نسخه مسنجر قدرتمند و رایگان برای تماس صوتی و ارسال عکس و فیلم هایک برای

یکشنبه 07 دی 1393
20:17

 

از زمانی که صحبت هایی مبنی بر ماهیت جاسوسی نرم افزار شبکه اجتماعی مطرح شد ، کاربران همواره به دنبال نرم افزار هایی امن و مطمئن با قابلیت های مناسب بودند و ما نیز در این میان نرم افزار قدرتمندی مانند تلگرام را معرفی کردیم . حال قصد داریم نرم افزاری دیگر با امکاناتی بهتر معرفی کنیم . هایک مسنجر hike messenger با توجه به ویژگی هایی هم چون ایجاد و مدیریت شخصی گروه ها برای حذف یا اضافه کردن افراد ، ارسال عکس،فیلم و صوت ، استیکر های جذاب و متنوع و محیط ساده و شیک می تواند آینده خوبی میان رقبایی هم چون واتس آپ داشته باشد . چرا که هم رایگان است و هم اینکه از سرعت بالایی برخوردار است و پیام های شما را بسرعت انتقال می دهد . شما می توانید جدیدترین نسخه را از میهن دانلود ،دریافت کنید .

 


دانلود mypeople Messenger v4.8.3 جدیدترین نسخه نرم افزار مکالمه صوتی رایگان و چت متنی و تصویری مای پیپل مسنجر برای اندروید و v4.4.1 برای ios و نسخه های ویندو

شنبه 08 آذر 1393
21:37

اگر به دنبال نرم افزاری قدرتمند و کم حجم برای تماس هی صوتی و تصویری رایگان در گوشی های اندرویدی خود می باشید ، پیشنهاد می کنم حتما از mypeople Messenger استفاده کنید . این نرم افزار از جهات زیادی شبیه به نرم افزار محبوب لاین می باشد و دارای 500 استیکر زیبا و متفاوت به همراه سایر شکلک های لازم برای زیبا سازی متن ارسالی است . هم چنین شما می توانید با این نرم افزار به دوستان خود بع چت متنی ، صوتی و تصویری بپردازید و همانند لاین شما می توانید با دوستان خود یک گروپ ساخته و با آنها در یک گروپ چت اختصاصی به گفتگو بپردازید . از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار ارائه نسخه ویندوز این برنامه می باشد که در ادامه برای دانلود قرار می گیرد .


انتقال فایل آیفون و آیپد iMobie AnyTrans 4.2.0 Build 20141113

یکشنبه 25 آبان 1393
22:57

توسط نرم افزار iMobie AnyTrans می توانید تمامی فایل ها از جمله موسیقی، فیلم، برنامه و هر نوع دیگر از فایل های سرگرم کننده را به طور مستقیم بر روی دستگاه های آیفون 5، اپل مینی، آی پاد لمسی 5 و تمام دستگاه های اپل ساخته شده از آی پاد و آی فون خود قرار دهید، این برنامه با استفاده از پورت USB3 سرعتی 3 برابر برای انتقال اطلاعات به شما ارائه می دهد و همچنین اگر دسترسی به ارتباطات بیسیم دارید می تونید توسط WIFI اطلاعات را با سرعت 2 برابر منتقل کنید.


انتقال اطلاعات آیفون Amazing iPhone to Computer Transfer 5.1.18

چهارشنبه 21 آبان 1393
23:48

 

نرم افزار Amazing iPhone to Computer Transfer ابزاری بسیار مناسب برای انتقال اطلاعات گوشی های آیفون مانند موسیقی، ویدئو، فیلم دوربین، آهنگ زنگ، تماس، شات دوربین و غیره در محیط کامپیوتر می باشد، این برنامه با امکان پشتیبان گیری فایل ها آیفون به کامپیوتر از جمله پشتیبان گیری MS / MMS و لیست مخاطبین، انتقال فایل های مختلف به PC و آیتونز، سازگار با تمام دستگاه های آیفون / آی پد / آی پاد، انتقال فایل ها بین هر دو دستگاه های اپل، پشتیبانی از گوشی های آیفون های 5 / آی پد 4 و آخرین سیستم عامل iOS 8 در سایت قرار داده شده است.


دانلود ooVoo Video Calls v2.2.4 جدیدترین نسخه نرم افزار مکالمه و چت تصویری رایگان برای اندروید و v3.1.0.7 برای مک

پنجشنبه 08 آبان 1393
15:55

 

این نرم افزار وقتی اولین بار برای ویندوز منتشر شد به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد .این بار این نرم افزار پرکاربرد برای گوشی های اندروییدی تعبیه شده است که شما می توانید از طریق شبکه های 3G ، 4G و WiFi و اتصال اینترنت از کلیه کارکرد های این نرم افزار استفاده کنید .کلیه خدمات oovoo رایگان می باشد هم چنین از دیگر قابلیت این نرم افزار امکان برگزاری ویدئو کنفراس 5 نفره می باشد که در نوع خود جالب است.


دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار چت صوتی و تصویری وی چت WeChat v6.0.0.67 برای اندروید ، ویندوزفون و v5.2.1.17 برای ios ، سیمبین سری 60 ، سیمبین 3 و سیمبین anna & Be

سه شنبه 06 آبان 1393
8:59

 

نرم افزار های چت و مکالمه اینترنتی امروزه از پرکاربردترین نرم افزار های مورد استفاده در گوشی های هوشمند می باشد. علت این امر را می توان به هزینه کمتر ، کیفیت بهتر ، قابلیت های بیشتر و تنوع در انتخاب خدمات دانست.نرم افزار wechat یکی از این نرم افزار ها می باشد که گفتنی است بیش از 300 میلیون کاربر سرتاسر دنیا دارد.از امکانات برتر این نرم افزار امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت HD و QR Code شخصی برای هر فرد اشاره کرد.هم چنین شیوه های متفاوتی نظیر جستجو از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن دوستان شما را در پیدا کردن دوستان و آشنایان هر کجای کره خاکی یاری می کند.با دانلود wechat و استفاده از اینترنت پرسرعت از تماسی رایگان و با کیفیت لذت ببرید.(نسخه اندروید و ios به روزرسانی شد. )

دوستان گرامی از انتشار اخبار محرمانه از این گونه نرم افزار های جدا خوداری کنید


دانلودجدیدترین نسخه وایبر Viber v5.0.2.12 مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل برای اندروید و سیمبین و v4.2.1 برای ios و ویندوزفون و جاوا و bada

پنجشنبه 17 مهر 1393
19:15

جدیدترین نسخه نرم افزار اندروید Viber

وایبر بهترین نرم افزار اندروید ارسال پیام متنی و ارتباط صوتی

نرم افزار اندروید viber v5.0.2.12 در قالب جدیدترین نسخه که هم اکنون برای سیستم عامل اندروید نسخه 2.0 و بالاتر از سایت آماده دانلود است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا تماس صوتی بر قرار کنید یا اینکه متن را برای دوستانی که وایبر نصب دارند ارسال نمایید! شاید تا به امروز اپلیکیشن های متعددی برای چنین کاری ارائه شده اند اما بی شک هیچکدام آنها نتوانسته اند جایگزین وایبر شوند زیرا سرعت بالا در برقراری ارتباط صوتی و متنی آن بسیار عالی بوده و تا به امروز بیش از 200 میلیون نصب را فقط در مارکت اندروید از آن خود کرده است.

Viber اندروید به شما این امکان را می دهد تا عکس یا ویدئو نیز برای دوستان خود ارسال کنید و یا یک گروه بسازید و دوستان خود را در آن دعوت کنید.بعد از اینکه این برنامه را نصب کنید تمام افرادی که دفترچه تلفن شما ذخیره شده باشند و Viber را نصب داشته باشند مشخص خواهند شد.همچنین شما می توانید موقعیت دوستان خود را در گوگل مپ مشاهده نمایید.

 

جدیدترین نسخه ارائه شده نرم افزار اندروید Viber یا همان وایبر! برنامه ای جهت ارتباط رایگان صوتی و متنی در اینترنت!

 


دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا