مجموعه کامل کلاه قرمزی 93

دوشنبه 05 آبان 1393
14:20

 

بدون شک کلاه قرمزی محبوب ترین برنامه عروسکی برای ما ایرانی هاست. شخصیت کلاه قرمزی برای اولین بار در سال 1371 در برنامه ای با عنوان صندوق پست در تلویزیون ظاهر شد. در این برنامه که با حضور ایرج طهماسب به عنوان مجری پخش میشد، کلاه قرمزی فقط به عنوان مهمان حضوری چند دقیقه ای داشت. اما آنقدر محبوب شد که به زودی به عنوان شخصیت محوری برنامه قرار گرفت و مجموعه های تلویزیونی زیادی تا امروز با حضور او به عنوان نقش اصلی ساخته شده است.

چند فیلم سینمایی نیز بر اساس نقش کلاه قرمزی ساخته شده است که هرکدام جزو پرفروش ترین فیلم های سال شدند. از جمله این فیلم ها میتوان به کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز، و کلاه قرمزی و بچه ننه اشاره کرد.

طرفداران اصلی کلاه قرمزی، بچه های دهه 60 هستند. به همین دلیل هم وقتی در چند سال اخیر برنامه های نوروزی کلاه قرمزی پخش میشود، بیشتر بچه های دهه 60 که امروز بزرگ شده اند پای تلویزیون مینشینند. این موضوع را حتی سازندگان این برنامه هم میدانند. برای همین هم هست که بسیاری از طنز های این برنامه فقط برای بزرگتر ها قابل درک است.

در ادامه مطلب، مجموعه کامل کلاه قرمزی 93 را برای شما آماده کرده ایم.

 

این مجموعه شامل 15 قسمت نوروز 93 به علاوه 3 قسمت مناسبتی است (قسمت های ویژه عید مبعث، جام جهانی، و عید فطر)


دانلود انیمیشن How to Train Your Dragon 2

چهارشنبه 16 مهر 1393
22:21

 

دانلود انیمیشن How to Train Your Dragon 2 – مربی اژدها ۲ با لینک مستقیم

ژانر: اکشن،ماجراجویی 

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: ۱۸۰۰ مگابایت

کیفیت: WEB-DL 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

 

 


انیمیشن های کوتاه والت دیزنی و پیکسار - Pixar Short Films Collection

پنجشنبه 30 مرداد 1393
17:54

 

 

کمپانی Pixar Animation Studios که به اختصار به آن Pixar هم گفته میشود، یک شرکت بزرگ انیمیشن سازی است. این شرکت کار خود را از سال 1979 شروع کرد و در ابتدا یک گروه کوچک طراحی گرافیک بود.

 

اما این کمپانی به سرعت رشد کرد و در سال 1995 اولین فیلم سینمایی خود یعنی Toy Story را تولید نمود که با استقبال جهانی مواجه شد و باعث شد این شرکت به شهرت جهانی برسد.

 

در سال 2006 والت دیزنی اقدام به خرید کمپانی Pixar با مبلغ 7.4 میلیاد دلار نمود. و از آن تاریخ تا به امروز، Pixar بخشی از مجموعه بزرگ والت دیزنی است.

 

با این مقدمه، به سراغ این مطلب میرویم.

 

در این مطلب از سایت میهن دانلود، مجموعه ای از بهترین انیمیشن های کوتاهی که توسط کمپانی Pixar تولید شده اند را برای شما آماده کرده ایم. تعدادی از این انیمیشن ها شامل قسمتی از انیمیشن های بلند سینمایی هستند، و برخی هم به صورت فیلم کوتاه تولید شده اند.

 

تعداد انیمیشن های این مجموعه 7 عدد است و در ادامه مطلب میتوانید لیست آنها را مشاهده کنید.

 

 

 

 
 

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا