انیمیشن های کوتاه والت دیزنی و پیکسار - Pixar Short Films Collection

پنجشنبه 30 مرداد 1393
17:54

 

 

کمپانی Pixar Animation Studios که به اختصار به آن Pixar هم گفته میشود، یک شرکت بزرگ انیمیشن سازی است. این شرکت کار خود را از سال 1979 شروع کرد و در ابتدا یک گروه کوچک طراحی گرافیک بود.

 

اما این کمپانی به سرعت رشد کرد و در سال 1995 اولین فیلم سینمایی خود یعنی Toy Story را تولید نمود که با استقبال جهانی مواجه شد و باعث شد این شرکت به شهرت جهانی برسد.

 

در سال 2006 والت دیزنی اقدام به خرید کمپانی Pixar با مبلغ 7.4 میلیاد دلار نمود. و از آن تاریخ تا به امروز، Pixar بخشی از مجموعه بزرگ والت دیزنی است.

 

با این مقدمه، به سراغ این مطلب میرویم.

 

در این مطلب از سایت میهن دانلود، مجموعه ای از بهترین انیمیشن های کوتاهی که توسط کمپانی Pixar تولید شده اند را برای شما آماده کرده ایم. تعدادی از این انیمیشن ها شامل قسمتی از انیمیشن های بلند سینمایی هستند، و برخی هم به صورت فیلم کوتاه تولید شده اند.

 

تعداد انیمیشن های این مجموعه 7 عدد است و در ادامه مطلب میتوانید لیست آنها را مشاهده کنید.

 

 

 

 
 

نسخه جدید بازی کرم ها (شورش) - Worms Revolution PC Game

چهارشنبه 22 مرداد 1393
1:20

 

 

 

 

وقتی در سال 1995 (یعنی 19 سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

 

مضحک ترین نکته این بازی، کاراکتر ها و موضوع آن است! قهرمان های این داستان تعدادی کرم هستند که مثل قهرمان های فیلم های هالیوودی اسلحه به دست گرفته اند و با هم میجنگند!

 

شاید همین تقابل و تضاد باعث جذابیت و موفقیت بازی Worms شده باشد. کرم های نحیفی که اسلحه های غول آسا دارند!

 

از 19 سال پیش که اولین نسخه بازی Worms منتشر شد تا به امروز، 18 نسخه از این بازی تولید شده است. و این یعنی یک موفقیت چشمگیر و جهانی.

 

در این مطلب از سایت میهن دانلود، جدیدترین نسخه از بازی کرم ها با عنوان شورش (Worms Revolution) را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

 

در بازی Worms Revolution نسبت به نسخه های قبلی، خشونت بیشتری وجود دارد. (هرچند این خشونت هم با وجود کاراکتر کرم ها خنده دار است)

اسلحه هایی که در این نسخه وجود دارند بسیار پیشرفته تر هستند و قدرت تخریب بیشتری دارند. ضمن اینکه گرافیک بازی نیز بسیار پیشرفت کرده و کاملا سه بعدی است.




اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز هفت - Internet Explorer 11 Windows 7

جمعه 17 مرداد 1393
13:21

 

 

نسخه جدید Internet Explorer مخصوص ویندوز 7 منتشر شد (ورژن 11)

 

هرچند بسیاری از کاربران حرفه ای ترجیح میدهند از مرورگرهای دیگری مثل فایرفاکس و گوگل کروم استفاده کنند، اما Internet Explorer هنوز هم بالاترین آمار استفاده را در بین تمام مرورگها دارد. دلیل آن هم چیزی نیست جز وجود اینترنت اکسپلورر در تمام نسخه های ویندوز!

 

حتی کاربرانی که از Internet Explorer فراری هستند هم بعد از نصب ویندوز مجبورند از همین مرورگر برای دانلود مرورگر مورد علاقه خود استفاده کنند.

 

در طی سال های اخیر مایکروسافت تلاش زیادی کرده تا با بهبود امکانات Internet Explorer آن را برای تمام کاربران خوشایند کند. به همین دلیل بر روی امکانات مورد علاقه کاربران سایر مرورگرها تمرکز کرده و سعی کرده است همه قابلیت هایی که کاربران مختلف به دنبال آن هستند را در مرورگر خود قرار دهد.

 

انصافا مایکروسافت در ارائه نسخه های جدید Internet Explorer موفق بوده است. در نسخه جدید، دیگر اثری از محیط خشک نسخه های قبلی نیست و سازگاری و هماهنگی آن با ویندوز بی نظیر است.

 

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر، یعنی Internet Explorer 11 در نسخه های جدید ویندوز 8.1 وجود دارد. اما نسخه قابل نصب آن بر روی ویندوز 7 به تازگی منتشر شده است.

 

اگر شما هم ویندوز 7 دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید IE یا همان اینترنت اکسپلورر 11را دانلود و نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن لذت ببرید.

 

 


مجموعه تصاویر والپیپر، با موضوع بهشت روی زمین - Heaven on the Earth Wallpapers

جمعه 17 مرداد 1393
13:11

 

 

 

به نمونه تصاویر بالا نگاه کنید. باورتان میشود که اینها تصاویری واقعی از زیبایی های کره زمین هستند؟

 

با وجود ساخت و ساز بشر در نقاط مختلف کره زمین و آسیب رساندن به طبیعت، هنوز هم نقاط بکر و زیبایی در زمین وجود دارند. زیبایی این نقاط به حدی است که میتوان آنها را بهشت روی زمین دانست. مکان هایی که حتی نگاه کردن به تصویر آنها نیز به انسان آرامش میدهد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، مجموعه ای شامل 50 عکس بسیار زیبا از طبیعت روی زمین را برای شما آماده کرده ایم.

 

این مجموعه که تحت عنوان بهشت روی زمین (Heaven on the Earth) منتشر شده است، شامل تصاویری با کیفیت بسیار بالاست که میتوانید از آنها به عنوان بک گراند کامپیوتر یا لپتاپ خود استفاده کنید.

 

 


گلچین بهترین آهنگ های بازی های کامپیوتری - Top Games Musics

جمعه 17 مرداد 1393
13:01

 

 

 

یکی از بزرگترین دغدغه های کمپانی های بازی سازی، ساخت آهنگ و موسیقی متن بازی هاست. چرا که آهنگ بازی نقش بسیار مهمی در کیفیت بازی دارد. کافیست یک بار یکی از بازی های محبوب خود را بدون صدا بازی کنید تا متوجه تاثیر موسیقی بر روی هیجان بازی شوید.

 

علاوه بر این، موسیقی میتواند نقش مهمی در فضاسازی بازی داشته باشد. یک آهنگ دلهره آور در یک بازی ترسناک، یا یک آهنگ حماسی در یک بازی مبارزه ای، کاملا فضا را تحت تاثیر قرار میدهد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، مجموعه ای از بهترین آهنگ های بازی های کامپیوتری را برای شما آماده کرده ایم. این آهنگ ها از بین موسیقی متن بازی ها، و یا موسیقی پایانی آنها برگزیده شده اند.

 

مجموعه Top Games Musics شامل 17 آهنگ از بازی های مختلف است. در ادامه مطلب میتوانید لیست آهنگ ها را مشاهده کرده و در صورت تمایل کل این مجموعه را به صورت یکجا دانلود کنید.

 

 

 

 

 


دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir

الکسا